Ed lunchar i LA

Lite bilder på Ed när han luncha med en kompis i LA. :)





Tänk er att aldrig blir lämna ifred av fotografer. Jag tycker det borde finnas en gräns hur nära in på man får vara människor. Tycker att när man äter är lite för nära. Jag säger bara att jag tveka om jag skulle lägga upp dom här bilderna. Vad tycker ni? Borde jag har skippat att lägga upp dom elr var det bra att jag la upp dom?

   Kommentarer
Postat av: E

äsch, det gör väl inget att du lade upp dem. det är ju knappast ditt fel att dem blev tagna!

2010-08-03 @ 01:00:47
Postat av: blairandchuck.blogg.se

Okej då vet jag hur ni tycker =) tack så mycket!

2010-08-03 @ 10:00:59
URL: http://blairandchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0