Kommentar! :)

Fick en kommentar som jag tänkte svara på :)

Karin:Hejsan,först och främst måste jag säga att du har sjukt grym blggg! Och jag undrar, du har ju bloggat ganska länge om Gossip Girl nu och börjar du int tröttna lite på det nu? Inte änns nån gång?

Tacksam för svar! :)


Halloj! Tack så mycket!
Jag måste säga nej jag har inte tröttnat! Men visst kan det hända att jag blir suckar lite när jag känner för att göra något annat än att sitta och söka runt på massa sidor på gossip girl och inte hittar något intressant att skriva om men jag menar om jag skulle tycka att det var tråkigt att skriva så skulle jag lägga av på en gång. Jag hade en blogg förut och den stängde jag ner för jag tröttnade på att skriva om ämnet bloggen handla om, men just nu känner jag att denhär bloggen kommer leva ett tag till! :)

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0