Mer översättning till Be tidningen del 2

12:12: En assistent för mig vatten, frågar jag honom ett emblem istället. Han ler och säger "bra försök". Vi är på väg till Charenton Street, där 250 fans väntar. Blake och Ed måste spela in i den lilla gården ska vara Chucks lägenhet i Paris.

12:40: Alla är verkligen förvånad: Blake och Ed har plågats av fans när de försöker att glädjas oss. Så nu kommer de att driva, även att göra 20 meter.

13:00: Här är jag bakom bildskärmen mellan regissör, manus handledare och Stephanie Savage, skapare, producent och manusförfattare av showen. Hon ger mig ett stort leende: "Du är journalist?"

13:08: Ed Westwick tar en paus och texting.We är officiellt införs. Brittisk accent och stora leende "Så det är du journalist-Kamileu" Ok, han är inte dålig. Han slaktare mitt namn, men han är inte dålig.

13:35: Lunch. Jag berättade hela laget är att äta tillsammans, aktörer som ingår, typ av sommarläger atmosfär. Ok, just nu, det finns inga aktörer här, men det är en slump. Jag hatar kyckling.

13:49: Passar för skratt vid nästa bord: de journalister som skriver på Internet att Blake och Leighton gick dagen innan på Art Bridge med Ladurée macaroons och excentriska kläder. Direktören skämt: Tror de att det var en privat promenad? Vet de inte att det var en scen? Jag skrattar omedelbart med dem: Dessa journalister ... de är så dumma. Alla tittar på mig.

14:00: Mina vänner, skrattade jag och jag fick min bricka. Jag är inte journalist längre, jag är CREW. Jag är galen av glädje.

14:19: Live drama of Fame. Ed W går ut på gatan för att ta plats och de hysteriska besättningen kör på honom, överväldigande assistenter. Jag ser Chuck Bass i hans bruna choklad kostym steg tillbaka till en defensiv hållning, fångster en livvakt honom som ett paket / påse, drar honom och kastar honom i säkerhet.

14:20: Ok, ingen skrattar längre, de är kommer att ropa på hjälp. Crazy franska flickor har skrämt alla.

15:00: Ankomst av Leighton. Vi introduceras och hon säger att hon äääällskar min klänning. Isabel Marrant, hon är den desigener. Hon visar sin egen klänning, en rosa en: Marc Jacobs.Vi är vänner.

15:18: Leighton är att äta chips. En assistent går förbi oss och kan inte tro det: "Vad? Du äter chips?"

15:19: Andra rop av förvåning från regissören: Men Leighton ,äter du chips?

15:20: Den make-up artist är bestört när hon ser att hon äter chips. Leighton suckar. Ed tar förpackningen och slutar den. Queen B tittar på mig, nya suck, "Jag äter inte chips så ofta".
Jag älskar deras liv.

16:00: Stor händelse. Några flygplan av den franska patrullering går och flyger lågt. De har för att stoppa inspelningen. Alla amerikaner är utflippad. Är det ett krig?

16:10: Jag är betryggande alla: det är bara en generalrepetition för Bastille Day. Sedan tar alla bilder. Jag är oumbärlig.

17:00: Slutet av dagen, packar alla upp. Josh S är närvarande, den andra skapare-producent-twriter av showen som just kommit från NYC. Alla rusar till honom, ingen flyttar ett steg utan hans gillande. Vi presenteras, jag är ett fan. Han skapade mitt favoritprogram, OC när han bara var 23.

20:00: Jag skickar en massa mail: Jag har en dag på Edouard VII Hotel med Chuck Bass i morgon. Kanske i sitt eget rum? Och förmodligen naken ...

20:05: Alla mina kvinnliga vänner hatar officiellt mig.

Onsdag
15:00: Jag arbetar på Gossip Girl uppsättning. Jag orientera mig. Inga fler datum på hotellet, jag har blivit straffad,Ed kommer "hitta mig direkt på inspelningarna". Cristal Room Bacarat Restaurang, USA torget. 500 personer i trance är framför det / är febrilt väntar framför den. Jag visar min bricka och in.

15:30: Jag stöter Leighton som försöker en "Salut Jamilleu (hej jamilleu), comment vas-tu(hur mår du)?". Hon var förvånad över att inte se mig på "Channel saken" igår. Ja, hon älskade modevisning, men hennes favorit ögonblick var på museet Orsay, stängd hela måndag kväll bara för dem. Och hennes bilder på målningen déjeuner sur l'herbe. (Den lunch i gräset, som Monet)


15:42: Ed dyker upp på inspelnigarna. Han gick bort sig medans han gick. Jag frågar honom var. Han skrattar "Som om jag gick bort mig, jag kan inte riktigt säga". Ja, självklart. Dum fråga. Nu är jag förvirrad av en 23 åring!

16:00: Ljusstakar, servitör, vita handskar, statister i formella kostymer. Scenen är en middag med Serena, Blair och deras parisiska älskare. Lovers att de inte kommer att få tillbaka i deras bagage, tydligen.

16:02: Lou Doillon anländer. Är detta ny gäst har linjer? 3 assistenter springer med manuset för att hjälpa mig.

16:08: Blake är vandring på inspelningen, hon talar till mig nästan blygt: "Det är varmt här, eller hur?", Ser på sin mobiltelefon "Journalister börjar skriva på internet jag använder flip flop med aftonklänning och det kommer bli en ny trend, hon skrattar. De spelar in i amerikansk stil, man kommer inte se mina fötter.

16:20: 3 assistenter kommer tillbaka med någon information. De vet fortfarande inte om Lou Doillon kommer att tala eller inte. Jag är irriterad. Kan jag gråta?

16:35: Jag sitter i en meridian, lata, mellan Leighton och Blake. Den vackra brunetten dör på grund av värmen i sin svarta paljett klänning och hennes strumpbyxor i spets. Jag säger till henne att Maxime Simoens är designer av klänningen en stigande stjärna i modevärlden. Desperata blick från L: det är hans höst / vinter kollektion, inte sant?

16:36: Vi alla vinkar till våra fans ... Även den underbara Piagets smycken bärs av Leighton håller henne varm. Jag är inte säker på att hon skulle ge det till mig dem ändå. Jag behöver inte ens fråga.

17:30: Intervju med Leighton och Ed. De är goda vänner, fokuserade och mycket professionella. Men jag är lite distraherad av det faktum att Chuck Bass skjorta stängs med endast en knapp. Den i mitten. Men jag hålla min självkontroll ... jag bara upprepa tre gånger samma frågor.

Torsdag

11:00: Edouard VII Hotel, ingång. Det är en förälskelse i morse, rundabordssamtal med journalister, de fattiga har bara ett par minuter med mina nya vänner. Jag känner mig som Queen C.

11:03: Ed kommer, pratar med mig om fotboll. Han såg semifinalen igår. Och han vill ta en promenad i fred. Buttes-Chaumont eller Luxemburg? Han vill ha min åsikt. Jag säger att han borde stanna i sitt rum om han verkligen vill ha lite lugn stund.

12:30: Blake behöver en taxi just nu, hon ska möta John Galiano för lunch. Helt klädd i Dior, skrider hon längs korridoren, hon är väldigt försenad. Leighton vill ha en taxi just nu, hon vill shoppa. Ed vill ha en taxi nu. Han har valt Luxemburg. Dörrvakten är grön, helt på gränsen till en hjärtattack.

12:35: Fortfarande ingen taxi. Vi förklarar för flickorna begreppet tålamod. Ed har funnit en fristad i baren och smuttar / drycker champagne med Le Parisien (det är en tidning)

13:00: Skådespelarna som slutligen åker. Ingen är nöjd med tanken på att känna dem ensam i staden. Jag säger: polisen kommer att låta oss veta om något händer dem.

15:00: 40 grader Celsius. Café Louis-Philippe, bredvid Hotel-de-Ville. En scen där flickorna har lunch, Blair och Serena anländer. Publiken är svårt att hålla jämna steg, polisen har svårt med dem.

15:08: En assistent efterfrågan 3 livvakter en Harry Winston halsband som Leighton kommer att bära i morgon. Assistenten undersöka mig när jag kommer nära och här kommer Leighton högsta fras: "Det är bra, det är en Chamilleu!"

16:00: Intervju med JS och SS. De två skaparna av showen är förvånad över att jag vet om serien. Ingen annan journalist där gör det inte.

16:03: Inga nyheter om Ed, jag säger att vi bör leta efter honom. De säger "nej". Jag vitlinglyra.

17:19: En assistent går med ett dussin band som kommer att skickas till USA. De två ep. Som spelas in  i Paris varvas med NY scener.

18:00: Grupp kram med laget. En riktig "au revoire" (farväl), i amerikansk stil, som jag är en del av laget.

Fredag

19:00: Framför min dator, jagtänjer på den sista scen från kvällen, Gare du Nord (norra järnvägsstationen). De sa att jag kunde sluta med men jag kan inte missbruka goda minnen. Leighton måste ha på halsbandet, Oscar de la Renta klänning som hon berättade om hela veckan. Ed kommer att ge en kram till C. Poésy. Jag önskar att det var den 13 september för att se det. Jag hoppas att du också!

 

 

 


   Kommentarer
Postat av: Cissi

fin blogg! :)

2010-07-28 @ 18:51:44
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0