Översatt Ed och Leighton intervjuven från nederstående inlägg!

Hoppas att ni gillar intervjuven med Ed och Leighton som jag har översatt nu. =)

Jag skulle bli jätte ledsen om ni tog den och säga att ni har översatt den för jag har nu suttit i två timmar och klurat ut hur texten skulle vara ungefär.

 

Mörka, vridna och passionerade, de förtjänar och skulle gå Valmont Merteuil för tibetanska munkar, gå med den officiella och exklusiva Blair Waldorf och Chuck Bass, gyllene par serien!

 

GG i Paris, var det överraskande?


Leighton Meester: Nej, tvärtom! I slutet av säsong tre innan Serena och Blair skulle tillbringa sommaren i Paris, men det kan vara klippt. De var enligt uppgift finns i NYC efter. Jag tänkte: Bra! De tar oss eller inte? Och det officiella meddelandet, jag var extatisk. ÄNTLIGEN! Det är länge jag tycker att vi ska komma hit. Den här staden är god fortsättning på New York och andan i Gossip Girl.

 

Ed Westwick: Paris, mode, kärlek, storslagen natur, det var uppenbart för mig också. Och sedan kommer vi till säsong 4, är det ett miljöombyte och förnyelse. Det är också en symbol för en ny rundhult, långt från deras värld, deras koder.

 

Hur fick ni rollen som Blair och Chuck?


E.W: För mig, mycket klassiker. Jag åkte till Los Angeles för att provspela. Det talades mycket om detta projekt, var tecknet verkligen motiverande och jag valdes. Nästan fyra år senare, efter framgångarna i serien, inser det verkligen den möjlighet vi hade i början.

 

LM: Jag läste manuset och bad mig om vilken karaktär jag gillade mest. Jag kände att det  genast talade med Blair, hon inspirerade mig och jag fann det intressant med en massa olika aspekter. Ganska öde det är exakt hur jag kände när läste det.

 

Ni föreställer er själva i skorna av en anna karaktär? Bara för att prova?

L.M: Ärligt? Ingen. Eftersom jag skulle hata att någon anna "försöker" vara Blair!

E.W: Synd, för mig är det bara Blair som jag vill spela! Jag skulle ha fantastiska kläder,jag skulle göra en otrolig parodi. <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:0cm; margin-left:21.25pt; margin-bottom:.0001pt; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} span.longtext {mso-style-name:long_text; mso-style-unhide:no;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:12.0pt; mso-ansi-font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:12.0pt; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-left:21.25pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->


Spela den "onda" är alltid roligare, mer givande och mer lönsamma, särskilt mot allmänheten. Vad tycker du?

L.M: Naturligtvis Blair är helt klart den "bitch" i serien, kan jag inte säga det motsatta! men det är inte ond, som ont inkarnerad. Jag försvara henne eftersom hon ofta fungerar som en reaktion på vad som händer med henne: hennes mor är mycket hårt med henne, var hennes far strykas och aldrig håller sina löften, hennes bästa vän har legat med hennes dåvarande kille. Kort sagt, det är mycket rättvist, nej? Och hon är rolig och mycket känslig. Denna anda av konkurrens ständiga exempel tycker jag att det rörande. Så bevis på hans bristande förtroende för henne.

E.W: Jag håller med. Chuck har också flera nivåer av behandlingen. Det mest intressanta för mig var att undersöka dem. Familjerna är det servi.Hans mor dog. hans far är ett monster! Vad tilltalar folk, naturligtvis, är de nyanser, samtidigt som raden "för mycket" i manipulation som är roligare att spela, och jag hoppas att titta! Och Chuck har förändrats mycket att komma överens om att vara kär i Blair.

L.M:Detta par är hela tiden leker med elden. Det är drama! Allt jag hatar i verkliga livet, men på skärmen, vill du inte se människor kuttrande nonstop! De är mycket mogen i sitt förhållande till ungdomar i åldern 17 år. De accepterar sig själva som de är, villkorslöst. De finns men inte kan erkänna det, Och så har de INE verkligt sensuell alkemi som vi spelar mycket. Blair var "rätt tjej" för länge: blank, polerad, begåvad i skolan, trofast, osv. Hans natt med Chuck och skakar allt uppenbarar sig.

Dina karaktärer har super stilar fungerat. Vad är ditt förhållande till mode?

L.M: Mode har en stor roll i serien, det är självklart! och Blair är vad hon bär! Once'm ju "kostym" Jag är "hon" till 100%. Commentçant I serien var jag verkligen fördjupa dig i denna värld sätt: den har tillgång till en garderob époustouflanre och naturligtvis blev det en passiob! Men jag, bär jag vanliga jeans + t-shirt, ansåg att Blair inte tänkas ska föreställa! Det är en symbol för preppy trenden. chic sewy, sköt fyra stift. Och jag finner mig ett mycket roligt slida couture scen för en enkel brunch. Där för episoder i Paris nådde vi verkligen toppar med massor av nya märken och stora franska klassiker: Dior, Saint Laurent, Louboutin. Jag är jätteglad!

E.W: För mig är det samma: det är roligt att vara dandy, tredelad kostym, alltid oklanderligt, veken nickel sidan. Chuck, jag hörde referenser som "unga Oscar Wilde"! För den enda engelska fans en serie mycket amerikanskt, det är klass. Efter det, jag är 23, och i verkligheten Jag är mycket mer avslappnad. Vad Blair, Chuck garderob är en förlängning av hans personlighet. Han säger att hans sociala ställning, sin överlägsenhet, sin egocentricitet oändlig, och klär sig som en människa att känna sig trygga. Allt om honom säger: "Varning, jag är Chuck Bass!"

Ed, exakt varifrån kommer denna replika dyrkan: "Jag är Chuck Bass!"

E.W: Ah, det är en idé om manusförfattare. Detta är den "etikett" karaktär! Varje gång, sade han på ett speciellt sätt med en annan avsikt: det är ett sätt att rättfärdiga sig med ironi, men också att övertala sin makt. Dessutom i slutet av parisiska episoder, säger han det igen, men denna gång med sorg och objektivitet. Det blir tydligt för sig själv och det är inte lätt. Jag arbetade hårt på de fysiska egenskaperna hos Chuck i allmänhet: Jag raderade min engelska accent naturligtvis, och sjönk till en genomsöka min flöde. Han talar mycket långsamt, med en hes röst och gäckande ögon halvslutna, som om världen fått vänta gånger.

Du leder de båda parallella karriärer. Vad är dina planer?

L.M:
Jag gjorde tre filmer i år,The Ornanges med Hugh Lauru, en thriller, The Roommate, och det sista jag precis avslutat i Monaco, som kallas Monte Carlo! Jag släppte två duett singlar också, och mitt första album kommer att komma snart.Det är ett annat uttryckssätt. Så länge jag kan jonglera på serier, filmer och musik, kommer jag fortsätta.

E.W:
Jag hade en klassisk skolning hyper som ingår i den ansedda National Youth Theatre i London, spelade jag i den engelska serien och en film med Jude Law och Juliette Binoche i inbrott eller Clive Owen och Julianne Moore son i man. Jag hade en bra gäst i Californication förra året, och det finns skvaller om att en träff. Allt går bra för nu har jag gott om tid och massor av önskningar.

Vad kan du berätta om säsong 4?

E.W: INGENTING!

L.M: Absolut ingenting!

Ok,men försök!
L.M: Säg mellan chuck och Blair, det kommer att sätta upp som aldrig förr, kommer det att bli riktigt intensiv och ... se!

E.W: Chuck kommer att gå igenom en fas av ifrågasättande Totalt just i Paris. ett slags inlösen. Tillbaka i New York kommer att återvända till sin värld med detta nya perspektiv är inte självklart.

Slutligen, hur ser du tänka din ideala liv tio år? Och att Chuck och Blair?

L.M: Jag har 34 år verkar det så gammal. Tyvärr, om "det" istället! Svårt att säga eftersom de senare åren, jag har intrycket av att ha kastats in i en accelerator paricules! Jag önskar jag hade en familj, tror jag. och Blair ser jag en advokat. Hon kunde lämna någon i alla situationer, jag är säker.


E.W:
I tio år jag kunde vara någon helt annan, om det är, jag har samma ambitioner.
Men jag vill börja en familj också, och har en båt. gamla fantasi! Chuck vill jag honom att lugna ner sig. För att lugna sina demoner, att hitta en balans. Grow, faktiskt!

Vous imaginez-vous dans la peau d'un autre personnage? Juste pour essayer?


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0