Översättning av Be magazine. Del 1

Har översatt första delen från Be tidningen. Lägger in bilderna i lítet format så du vet vilken del jag menar =)




























Måndag


10:00 Efter nattfjärilar av förhandlingar, Alexandra, som tar hand om allt som behöver göras, bekräftar den. Det är ett "ja". Jag kommer vara den enda reportern accepteras på apparaten. Jag måste skicka dem mina papper och identifikationer och de kommer att berätta när och var. Det är en CIA-atmosfär.

11:02 Jag dansade 45 minuter, upp på displayen på min säng 67 möjliga kläder val i morgon och skickade 890 texter till mina kollegor, alla börjar med "Jag vet att du älskar mig".

15:00 Global svar på mina texter "Nej, vi älskar inte dig. du är en show-off. Gå i Helvetet. "

15:06 Jag förbereder mina frågor till aktörerna. Jag har 789 viktiga frågor och 567 additionnals en. Alexandra säger trevligt att klippa lite.

15:10 Alexandra e-post. hon är inte säker på om frågar Ed W om han "skulle dag en 36 år gammal kvinna tittar mycket unga" är verkligen en livsviktig fråga.

15:11 Alexandra e-post. Hon är inte heller säker på om be LM om Ed "skulle kunna tillbringa sitt liv med ett flytande part flicka journalist" verkligen behövs ...

15:12 Jag svarar på Alexandra och fråga henne, haha, om vad jag får prata med dem.

15:13 Alexandra e-post. "Om serien, t.ex.". Ah, ja, den klassiska metoden.

23:00 Telefonen väckte mig. "Filmning i morgon, 8 am. Aligre marknaden ". Jag hoppar ur sängen.

23:02 jag kallar en hytt, med den trafik du kan aldrig veta.

Tisdag

08:00 Lastbilar, folk som kör överallt, stängda vägar, en stor röra. Jag tycker att Alexandra och vi lät en diskret rop omogna spänning. Efter att vi återfår vår hållning: journalister, branschfolk, som används för detta har vi den exklusiva.

08:20 Kaffe, Aligre marknaden. Jag redogjorde för min amerikanska ställa kolleger. Jag avgudar dem. För nu observera scenen där Ed Westwick (Chuck) köper lite blommor med C. POESI de franska gästerna. Mina vänner vet allt.

09:30 Inför Le Baron Rouge caffe allt är på plats för nästa scen. Fans kommer från överallt.
Alexandra frågar folk om de har planerat efter "säkerhet". Vi svarar att är ja, är u livvakter för aktörerna. Söker mellan Bin.
10:08 uppenbarelse "på riktigt" Clémence Poésy "i diket. Hon är pacing i diskussion med regissören. Framför beskjutas paparazzi.

10:29 Plötsligt genomträngande skrik: Ed Westwick landade lugnt på hyllan. Jag vill ha ett scoop värld: Chuck är inte död. För det är där. Men med en käpp över hans sår. Alexandra justerar hans solglasögon och sa tyst: Det är inte dåligt.

10:45 En paparazzi gömmer sig bakom en blomkruka, ramp till platån vid 10 meter från oss. Vänligt erbjöd honom en assistent till strategi.

11:00 Lights, Camera. Det introducerade mig till fyra hundra personer från platån, de kallar mig "frilansjournalisten". Jag är för mycket av bandet, men de andra har en badge, i passet gå någonstans. Jag vill ha en.


11:09 tjuter Power 100. Här är det. Blake Lively (Serena) att gå lugnt i en mjuk parapluise paraply. Man kan bara märka det, har hon det sant som utstrålar naturligt. Och en morot kungsblå byxor, en jacka gyllene Pocci, den 46 tänder leende ... Och underbara klackar 15 cm.


11:09 och 10 sekunder Alexandra och jag har våra ögon fästa på hennes fötter, fradga kring munnen. Fnissar bakom oss, Eric Daman, stylist Stjärnan i serien vi viska: "Brian Atwood, Loca pumpar ur lager."

12:00 Alexandra kontrolleras: skorna kostar $ 625. Det finns inte mycket tröst.



Har översatt halva texten på andra sida ska se när jag hinner resten! =)

   Kommentarer
Postat av: Sara

Tror ni att Chuck och Blair kommer bli tillsammans igeeen ! snälla svara i ett inlägg <3

2010-07-27 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0