Chuck and Blair promo för sista avsnittet "chair forever"

Kommit ut en chuck and blair promo SPOILERS till sista avsnittet



Fråga
Vet du vad som kommer att hända i slutet av säsongen?? När man läser din blogg känns det som om du redan har sett alla pogram av säsong 3....

När kommer säsong 4 sändas i svergie??

Jag har mina aningar hur säsong slutar men jag vet inte säkert. Jag gör det bara för att jag söker på ALLT om Gossip girl nästan varje dag. Så jag får veta många spoilers bara för att jag är tvungen att läsa många texter och kolla på klipp. Sen så väljer jag ut vilka jag ska skriva på bloggen. Men oftast så lägger jag ut allt jag som läser :)

Vet ej när säsong 4 kommer till sverige. Dom har inte börjat spela in den än. Men om det är som vanligt så tror jag den kommer i slutet av september. :)


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0