Tack för alla kommentarer! <3

Jag blir så glad när jag får kommentarer av er! Det är verkligen kul att ni berättar vad ni tycker om bloggen :)

Nu ska jag försöka klarna upp några frågor ni har :)

Asså du skriver jue om Gossip girl, men du har ju inriktat dig mest på "Chuck och Blair" varför just dem?? Efter som bloggen heter BlairochChuck....

Jag har valt själv att inrikta mig på dom två för jag är tycker dom är mest intressanta att skriva om. :P Det blir så himla svårt att skriva om alla tycker jag men jag kan rekomendera att gå in på den här gossipgirl bloggen. Som skriver om alla i gänget :)

Och här kommer fråga med spoilers till avsnittet som gick i USA i måndags



OMG!!! I cant belive it!! Serena och Dan kanske känner nåt för varandra ändå, fasst det vore ju lite konstigt?? :S
Jag hatar verkligen Jenny hon måste alltid försöra för serena hela tiden.

jag såg den senaste avsnittet av gossip girl på ch131, och i slutet kom jenny till nate kommer dem typ ha s...e....??


Jaa det undrar jag också. Men jag har ingen aning. Kanske så sover Jenny med Nate eller inte. Vi får se på måndag ;)



   Kommentarer
Postat av: JagÄRbÄst!

Hej det här kanske inte har nåt med bloggen att göra men jag har lite frågor till dig....



Hur gammal är du?



Vad heter du (förnamn)?



kan man inte få se en bild på dig nån gång? Det vore jätte roligt! :)



Ungefär var bor du, vilken stad?



Vilken skola går du på?



Varför börja du blogga?



Har du några favorit bloggar du bruka läsa isf vilka...?



Skulle du kunna träffa Leighton meester och Ed wistwick i verkligheten? Eller dem andra i gossip girl?



kan inte du ha nån tävling nån gång det vore jätte roligt??



PS:Tacksam för svar! :)

2010-05-13 @ 11:04:04
URL: http://http
Postat av: ellen

Jag tror int att chuck och blair kommer bli tms igen.....



Älskar din blogg! =)

2010-05-13 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0