Ny Gossip girl trailer!!!

Det har kommit ut en ny gossip girl trailer om det 5 sista avsnittet!! Det kan tas som VÄLDIGT stora spoiler så att ni vet! För att inte spoila för mycket så säger jag att den handlar om en Blair och 3 killar! Ni vet säkert vilka men ändå!


LÄNK HÄR för att se trailern


Update:Hittade den nu i youtube format!



Ni som har kollat vad var eran reaktion?
Min första var typ "Holy Crap! kan det inte bli 18 (19) April nu!"

   Kommentarer
Postat av: noraaobadias

Min första reaktion var typ OH MY GOD JAG DÖÖÖR!! (med risk av att låta som en stor fjortis, heheh)

Helvete vad bra den var, jag blir typ helt skakis... Och det värsta är att det ju typ 4-5 veckor tills de allra sista avsnitten och jag antar att det kommer hända mest i dom! :)

2011-04-12 @ 14:37:42
URL: http://noraaobadias.blogg.se/
Postat av: nathalie

Jag hoppas verkligen att hon väljer Chuck !! De är såå fina tillsammans! fin blogg :-)

2011-04-12 @ 14:52:53
URL: http://thevampirediariesfans.blogg.se/
Postat av: Anna

Jösses vad man längtar till man får se hur det slutar, men samtidigt inte för då blir det lång paus!;P

Men det är väl inte sista säsongen?:O

Det kommer väl en säsong 5 också, annars blir jag så ledsen och besviken :(

2011-04-13 @ 11:38:26
Postat av: nathalie

Hon är fin i lockigt

2011-04-14 @ 16:14:13
URL: http://ggossipgirlsweden.blogg.se/
Postat av: Sara

HOPPAS att det blir chuck. Annars blir jag grymt besviken! :/

2011-04-16 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0