Spoiler!

Ausiello har varit i farten igen och svarat på en fråga! Spoiler!!



Question: Any news on Dan/Blair storyline on Gossip Girl? I’m dying here. The hiatus is killing me. —Megan
Ausiello: Allow me to add to your agony: At some point before the end of the season, Blair will get engaged.

   Kommentarer
Postat av: malin

det står ju att Blair kommer förlova sig. Vem tror du att det är? Chuck eller Dan? :)

2011-04-03 @ 19:19:34
Postat av: blairandchuck.blogg.se

Jag tror inte någon av de två! :P



Jag har läst och skrivit om att Louis kommer tillbaka så jag tror att det är han! Fast jag hoppas på Chuck såklart^^

2011-04-04 @ 15:24:08
URL: http://blairandchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0