Spotify lista update!!

ÅÅ jag har blivit så lat med att uppdatera spotify listan men jag har i allafall uppdaterat den nu med musik från avsnitt 15 och 16!
Vår egna Erik Hassle hade med en låt i senaste avsnittet! :)

Lyssna HÄR

Avsnitt 15 "It-girl happend one night"
At Your Door
Alexi Murdoch
Beginner's Falafel Los Angeles Flying Lotus
Meyrin Fields The Ghost Inside / Meyrin Fields [Digital 45] Broken Bells
U + Me= UN Dan Black
We Turn It Up Oh Land - EP Oh Land
You In Sun - EP Wages


Avsnitt 16 "While You Weren't sleeping"

Sunshine (feat. MIA)
Rye Rye
The Phoenix Alive Kitsune Maison Compilation 9 Monarchy
The Thanks I Get Pieces Erik Hassle
Tik Tok Animal Kesha
Wires Sidewalks Matt & Kim



   Kommentarer
Postat av: FELICIA!

JAG SATT OCH KOLLADE PÅ DET OCH TÄNKTE ATT DET ÄR ERIK HASSLE! Jag googlade och googlade och hittade inte låten men var så himla säker på att det var han! Felicia vs. Världen 1-0!

2011-02-28 @ 01:10:42
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0