Svar på kommentarer


Två kommentarer jag tänkte svara på :)



Svar till Lisa: Hej varför det inte är så mycket uppdateringar just nu är för att det inte händer så jätte mycket som jag kan skriva om + att jag försöker njuta av mitt sommarlov jag hoppas att ni förstår det ,därför är uppdateringen inte lika hög som den brukar.=)

Svar till N:Hej, jag vet inte riktigt vilken du menar då Chuck och Blair inte träffas i första avsnittet av säsong 4 men kan det vara den här du menar som spelas i slutet av avsnitt 2  Im in here (piano version)-sia?
Om inte säg då till :)




   Kommentarer
Postat av: N

tack, vet du vilken sång det är på säsong 2 avsnitt 1, slutet på det när dom är på stranden ? :)

2011-07-23 @ 14:13:29
Postat av: blairandchuck

I avsnittet står det inte på någon strand men Dan och Serena gör det så du kanske menar den här låten :)



http://www.youtube.com/watch?v=Y6xjGLZSy_U

2011-07-23 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0