Monte Carlo intervjuv

Nedan är en intervjuv med Leighton, Cory och Selena om Monte Carlo! :)


   Kommentarer
Postat av: Maryam

Hej! Älskar den här bloggen, sjukt bra. Jag undrar bara om du skulle kunna göra ett inlägg som handlar om gossip girl castets relationer till varandra och andra som inte är med i gossip girl. Typ, vem som är närmast vem, vem som har dejtat vem osv, hur länge osv.. vare sig det är rykten eller bevisat! tack för en awesome blogg!!

2011-06-18 @ 23:57:25
Postat av: Blairandchuck.blogg.se

Hejsan!Ååå vad glad jag blir! Tack så mycket ^^ Jag kan försöka men det lär ta ett tag för du ger mig en ganska svår uppgift haha.Men det låter kul så jag ska försöka :)

2011-06-19 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0