Sista avsnittet för säsongen!

Nu har man sett sista avsnittet till säsong 4! Längtar redan till nästa säsong som inte kommer för en i september! :'( :'(

Ni som inte har sett avsnittet kan kolla här!





   Kommentarer
Postat av: BESVIKEN!!

Måste säga att jag är besviken på slutet. Nu tror jag dock inte Blair kommer bosätta sig i Monaco och bo där föralltid med honom. Men still..

Kändes nästan som att detta kunde varit sista avsnittet någonsin på gg, om dom hade tagit bort graviditetstestet.

Varför kunde dom inte bara låta Chuck och Blair få varandra nu. Jag tror de flesta skulle bli nöjda om vi slapp sitta och vänta på att dom ska få varandra.. Blir bara deppig över att hon väljer tråkisen Loui (vet inte hur det stavas), hur snäll han än må vara känns han tråkig.

Så nu har jag skrivit av mig lite, skulle kunna skriva mycket mer dock.;)

Men ska jag skriva ett ord om säsongsavslutet - BESVIKEN.

Hoppas det är Chucks bebis (om det nu är Blairs graviditetstest) så dom kan blir mamma och pappa och gifta sig sen. Det är min gossip girl fairytale.

Vore intressant om någon mer sa sin åsikt.

2011-05-17 @ 17:15:51
Postat av: Lina

Hej, jätte bra blogg :) Visst måste det vara Chucks barn eller? Annars skulle de väll inte visa det i slutet så där. Hoppas verkligen det!

Mvh Lina

2011-05-17 @ 17:39:08
Postat av: Alice! (:

Såg avsniitet och blev skit ledsen. Det verkar som ingen framtid för vårt favvo par. Eller vad tror du? :)

2011-05-17 @ 17:40:29
URL: http://chuckandblair.blogg.se/
Postat av: Johanna

BESVIKEN!!: Jag vill oxå att de ska vara Chucks bebis skulle verkligen vara perfekt :)



Lina: Jag hoppas oxå verkligen det! Skulle vara en så himla bra storyline om det var sant :D. Men vem vet det kanske är någon helt annans.



Alice: Vi får hålla tummarna uppe :) Jag hoppas hoppas hoppas att de blir tillsammans igen! Det kan inte sluta med att Blair väljer Louis det skulle vara katastrof! :P

2011-05-18 @ 15:52:05
URL: http://blairandchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0