Sneak Peak för 4.22

Sneak peak för nästa avsnitt 4.22 "the wrong goodbye"!


   Kommentarer
Postat av: .......

Snälla skulle du kunna svara på frågan?

Varför säger vissa att Blair och Dan blir tillsammans i säsong 5?

Vad tror du kommer att hända? Blair och Chuck eller Blair och Dan?

Dan passar inte ett dug ihop med Blair.

2011-05-11 @ 16:56:23
Postat av: blairandchuck.blogg.se

Jag tror de säger det för att de vill att Dan och Blair ska bli tillsammans. Ingen vet ju vad som kommer att hända i säsong 5.



Jag tror att det blir Blair och Chuck,jag VILL att det ska bli blair och Chuck ^^

2011-05-12 @ 07:28:36
Postat av: .......

Jag hoppas att om även hon blir tillsammans med Dan i säsong 5 att hela serien slutar med Blair och Chuck gifter sig <3

2011-05-12 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0