Länkar till avsnitt 5x06 !

Lite sent men här är länkarna till avsnitt 6 i allafall! :)

LÄNK 1

LÄNK 2

LÄNK 3



   Kommentarer
Postat av: Joanna

bra avsnitt ! jag varnar för en liten spoiler! Ursäkten från chuck var epic för sen sa ju blair till louis att dem behövde tid från varandra ju och gossip girl rösten som på slutet sa "but sometimes the end feels just like the beginning" och då hoppas ju jag som älskar chair att dem menar att CB kommer börja träffas igen.. fast som vänner först för vi har ju sett bilder från inspelningarna där dem gör scener tsm

2011-11-08 @ 17:27:16
Postat av: Anonym

Ja jag den var verkligen EPIC! Men jag tyckte så synd om Chuck när han la ringen utanför Harry Winston han såg så ensam ut :'(



Vi får verkligen hålla tummarna på att de hittar tillbaka till varandra den här säsongen!

2011-11-08 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0