Länkar för 5.03

Här är länkar till avsnitt 3  "The Jewel of Denial"!

LÄNK 1
LÄNK 2
LÄNK 3
LÄNK 4



För er som inte sett avsnittet så kan det förekomma spoilers i kommentarna i detta inlägg



   Kommentarer
Postat av: Joanna

Ni som följer GG i svensk takt borde nog inte läsa denna kommentar. Men iaf på slutet av avsnitt 3 när blair tar sin väska och ser brevet igen så ser man hennes ansikte och att hon är ledsen och sedan "gömmer" hon det så jag tror ändå att chuck är pappan och att blair bara sa att det var louis till chuck för att louis skulle hantera nyheten bättre. För om louis var riktiga pappa så skulle hon inte se ut så när hon såg brevet och hon skulle nog inte gömt det :D men det här är bara det jag TROR tyvärr, men jag hoppas det är chucks :)

2011-10-11 @ 11:14:42
Postat av: Anonym

Ja jag tänkte också på det när jag såg avsnittet genom att Blair försökte gömma brevet för Louis. Jag tyckte så synd om Chuck i slutet när han börjar gråta! Stackarn,tur att han har Monkey i allafall. </3



haha btw hur coolt är det inte att hunden heter Monkey hahah bästa namnet asså :P

2011-10-11 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0