Kanadensiska promon för 5x06!

Den kanadensiska promon för nästa avsnitt som går den 7 November. Jag vet att det säger i videon att det går nästa vecka men folk har kollat upp det med Muchmusic och det har sagt att avsnittet går den 7 November.

 

ÅÅÅ äntligen en till Chuck och Blair scen som verkar bra!!!


   Kommentarer
Postat av: Joanna

hahaha jag igen :) men några säger att nästa måndag kommer ett avsnitt från säsong 3 ... jag undrar varför, om du nu vet såklart :)

2011-10-25 @ 18:25:03
Postat av: Anonym

Jag tror det är bara ett random avsnitt dem visar som utfyllnad. Cwtv visar t.ex nästa hela säsongen som har gått under året en gång till under sommaren så jag tror det är mest som utfyllnad.

2011-10-25 @ 18:46:23
Postat av: Linn

Åå vad spännande!!

2011-10-26 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0