Frågestund?

Ja senaste frågestunden jag hade var i December förra året så tänkte att det kanske är dax att ha en ny om ni nu har några frågor om Gossip girl,skådespelarna eller något annat :) Om mig svarar jag inte på vilka frågor som helst då bloggen inte handlar om mig utom om det bästa tv paret som finns! ;)

Sista dagen att ställa frågor är torsdag den 15/9 och lämna frågorna bland kommentarerna!


   Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag igen, som alltid kommenterar..



1. hur får du reda på allt?

2. kan du inte ha inlägg när du berättar deras "historia" alltså, Leightons/Ed riktiga liv, vart hon/han föddes osv.

3. kommer du att skriva om avsnitten som börjar den oktober? typ vad det handlade om, funderingar osv?

4. Heter han Ed, eller är det en förkortning?



haha, hoppas du vill svara! :) ha de bra!

2011-09-11 @ 18:27:48
URL: http://emelielinneaa.devote.se
Postat av: Anonym



Vad ser du mest fram imot i den nya säsongen? :)



2011-09-12 @ 20:07:36
Postat av: Emma

Hej! Älskar din blogg!!Följer den slaviskt haha



1. Hur tror/vill du att GG tillslut kommer sluta?

2. Läser du GG böckerna?

3. Hur länge har du haft den här bloggen?



2011-09-13 @ 19:03:36
Postat av: Maja

Hur många besökare har du per dag?

2011-09-13 @ 19:24:16
Postat av: Linn

1.Vilket är ditt favorit GG avsnitt?

2. Har du något favorit citat från GG?

2011-09-14 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0