Ny promo!

Har kommit ut en ny promo till första avsnittet av Gossip girl säsong 5! Den är ju filmad på en tv så därför är kvaliténkass men det är lite nya scener med Chuck Bass i den :)

Update:Har bytt ut den gamla till en med bra kvalité!


   Kommentarer
Postat av: Minna

Hej :)



Ville bara säga att din blogg är underbar och att du aldrig får sluta med den :) Du gör att man kommer på bättre tankar om man annars har haft en helt förskräcklig dag! Jag går in på din blogg varje dag och ibland t.o.m. två gånger haha. Det är så bra att du uppdaterar med flera inlägg per dag och att du aldrig skriver om något ointeressant.



Du borde verkligen vara väldigt stolt!

2011-09-14 @ 20:34:01
Postat av: Anonym

Oj jag blir alldeles rörd :') tack så mycket! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tack tack och åter tack! <3



2011-09-14 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0