Svar på fråga om länkarna

Svar på en kommentar ;)

Kommentar:Heeej jag vore också jätte tacksam för svar !:) den amerikanska premiären för gossip girl är 26 september tror jag och sen 9 oktober i Sverige. Dem där sidorna du länka 'tv links och den andra, jag antar att det är en amerikansk sida? Vet du om dem Laddar upp säsong 5 avsnitt 1 innan 9 oktober? Ifall jag inte kan hålla mig tills då hahahahahah

Svar: Det här hemsidorna som jag länka + det som andra läsare skrev om i kommentarerna alla de laddar upp gossip girl avsnitten i Amerikansk takt så om du klickar på dem kan de se avsnittet den 27 september, avsnitten läggs upp oftast natten mellan måndagen och tisdagen :)


   Kommentarer
Postat av: Joanna

Okej tack tack tack tack :)

2011-09-17 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0