Svar på kommentar :)



Kommentar:alltså jag vore jääääävligt tacksam för svar.
jag började titta på gossip girl veckan jag var sjukt,laddade ner alla tre säsongerna från tankafetast haha xd
och fastnade,på en vecka har jag sett de tre säsongerna och jag äääälskar chuck & blair.
men problemet är att jag inte kan hitta nånstans att de på säsong 4,och säsong 5 starta redan 9 oktober på kanal 5 så jag vill se säsong 4 innan det såklart,men vaaar?? och hur??

Svar: Haha jag ska försöka hjälpa dig :) Jag brukar kolla på avsnitten online så jag vet bara sidor som man kan kolla på det online inte ladda ner men jag brukar kolla på tv-links eller på Ch131 jag skulle nog rekomendera tv-links :) Hoppas det hjälper dig ^^ Update: Bland kommentarerna till detta inlägg finns det nu fler tips på sidor där du kan ladda ner avsnitten,tack så mycket A och Julie :)

Till er andra läsare om ni kollar någon annanstans skriv gärna det i kommentarna så jag kan få veta och andra läsare :)


   Kommentarer
Postat av: Julie

Om du vill fortsätta ladda ner så kan du göra det på torrentz.com där skriver du bara t. ex. gossip girl s04e01 så kommer det upp! Men det är dock utan svensk text..men det funkar jätte bra och kvaliten är mycket bättre än när man tittar online! :)

2011-09-16 @ 21:25:56
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: A

Piratebay.se , kickasstorrents.com

du söker på Gossip Girl S04E01 osv..

2011-09-16 @ 21:46:48
Postat av: Karin

Eller sidereel.com eller watchseries.eu. :)

2011-09-16 @ 22:49:36
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: GOSSIPGIRLSWE

watchseries.eu (utan text)

bästa sidan :)

2011-09-16 @ 22:57:17
URL: http://ggswe.blogg.se/
Postat av: Treska

www.free-tv-video-online.me

2011-09-17 @ 02:47:22
Postat av: Joanna

Heeej jag vore också jätte tacksam för svar !:) den amerikanska premiären för gossip girl är 26 september tror jag och sen 9 oktober i Sverige. Dem där sidorna du länka 'tv links och den andra, jag antar att det är en amerikansk sida? Vet du om dem Laddar upp säsong 5 avsnitt 1 innan 9 oktober? Ifall jag inte kan hålla mig tills då hahahahahah

2011-09-17 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0