svar på kommentar:

janni om Gossip Girl Season Finale 5x24 The Return of the Ring:
utan att tänka på hur du vill att de ska gå, vem tror du serisöt hon väljer :)?

Svar: Om jag inte tänker på hur jag vill att det ska gå, så... Vet jag faktiskt inte. Det kom ju ut bilder där Chuck och Blair spelade poker, där blair hade en orange klänning. Och med det sättet dem "pratade", tittade på varandra så det lutar lite mer åt att hon väljer Chuck tror jag. Dels så har ju GG tappat tittare sen Dair kom och det kan till och med Dair fans erkänna. Så där kanske skrivarna kände sig tvunga att ta tillbaka Chair lite. Men Blair kan ju också välja Dan, ingen vet än så länge. Så helt ärligt, så vet jag inte. Och det oroar mig lite. Men sen kanske man ser Blair och Chuck scener innan säsongs finalen där man får se Blair fundera lite på hennes förhållande med Chuck.
Sen har det ju kommit ut spoilers att en orsak OM Dan och Blair gör slut, kommer vara att en av dem kommer inte säga jag älskar dig tillbaka när den andra säger det. Men det har inte kommit ut att dem gör slut pga av det, utan att det bara blir lite tufft för paret. -Joanna


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0