svar på kommentar UPPDATERAD:

Anonym om 5x22 Raiders of the Lost Art episode stills:
vad menas med att blake ska spela blair? vadå ska dom byta ut skådespelarna? :S :O haha kanske är trög.. 

svar: Hej! Nejdå, trög tror jag inte att du är! Jag kanske inte är så bra på att förklara, men inte att de bytt ut skådespelarna. Jag kan tänka mig att kanske Serena låtsas vara Blair i något sammanhang osv. 

Jag är lite misstänksam om de här bilderna, Blairs outfit ser väldigt "serenig" ut och Blair själv ser väldigt osäker ut... ;) - Jouline

Hej! Håller med om att Blairs klännings ser Serenig ut, det har många sagt på internet också. Men jag kan lägga till att i 5x22 som bilderna nedanför är ifrån är alla sig själva fortfarande. Men i episode 5x23 som Blair frågar Serena att vara hennes inhoppare på ett möte för att Blair måste vara på ett annat ställe också. Men då är Serena fortfarande sig själv och Blair sig själv. Det kanske blir trassel på mötet där dem andra på mötet tror Serena är Blair och Serena spelar med. Men Blair är fortfarande Blair på stillsen. För än så länge har det kommit ut att bara är i episode 5x24 (säsongs finalen) då Blake spelar Blair och även Ed, Penn och Michelle spelar andra karaktärer. Jag är nyfiken på varför det har blivit så, men antar att vi får se det då. Hoppas det här hjälpte - Joanna


   Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha.. alltså det ingår i seriens manus att dom två ska låtsas vara varandra.. trodde skådespelarna skulle byta roll emd varandra!

2012-04-23 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0