A man

 
 
 
"You’re becoming a man in a way that your father never was." - Blair 3x12

   Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken tid kommer du att lägga upp avsnittet på tisdag?
kan du fixa länk till avsnittet natten till tisdag, så man kan se det på en livelänk?? det vore superduper.


Svar: Hej! Som vanligt vid 5.30 hade jag tänkt. Är det någon som vill ha det tidigare så säg till så fixar jag det. Jag hade tänkt lägga upp en livelänk till 6x09 också, men jag glömde bort det. Jag ska se till att komma ihåg det tills nästa vecka! :) /Jouline
Gossip Girl

2012-12-11 @ 23:25:02
Postat av: Anonym

hahaha vilken man asså :'D Lät sin egen pappa dö...

Svar: Ja..men vilken pappa är då Bart som försöker sin egna son kan man ju då undra?! Vad som än händer kommer jag alltid stå vid Chuck's sida! :D /Jouline
Gossip Girl

2012-12-12 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0