Diskussion innan finalen

Många vill ha ett diskussions inlägg, så varför inte ha det innan också? Kommentera eller skriv chatten hur ni tycker och tänker angående serie-finalen!
 
 
  • Vem tror du är Gossip Girl?
  • Är Bart verkligen död?
  • Kommer Chuck hamna i fängelse?
  • Vem är egentligen Henry Bass? Chair's son, vad tror ni?
  • Gifter sig Serena och Dan?
  • Hur slutar det för Nate?
 
Det är de frågorna jag funderar mest på just nu. 
 
Jag tror att Dorota är Gossip Girl. Det kanske är för "enkelt", men jag tror ändå det.
 
Jag tror Bart är död nu, på riktigt. Många har en teori om att det där bara var en dröm, men det tror jag inte.
 
Egentligen är det inget jag vill spekulera om. Jag tror inte att det kommer att sluta med att Chuck sitter i fängelse, men jag tror inte heller kan kommer undan helt och hållet.
 
Avsnittet kommer att innehålla en flashforward, alltså en framtidsblick och i den tror jag att Henry Bass kommer att vara med som Chuck och Blairs son.
 
Enligt spoiler bilder ser det ju ut som de gör det, så ja, jag tror Dan och Serena gifter sig. Egentligen tycker jag att Nate och Serena skulle bli endgame!
 
När det kommer till Nate är jag lite orolig. Han har alltid favorit en av mina favoriter och jag gillar inte hans förhållande till Sage! Eller någon annan mer än Serena... Cathrine, Diana uuuuusch. Jag kommer bli grymt besviken om Sage och Nate blir engame, men tyvärr antar jag att de blir det.
 
 
Så vad tror/tycker/undrar/funderar ni angånde finalen?! :)
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Jag tror Juliet är GG.

2. Mm fan han ramla ju från 4-5 våningar. Såklart han dör om han inte ska själv hoppa :P


3. Bart har ju gjort värré , men tror inte att han
kommer hamna i fängelse.

4. Hoppas det, Chair är bästa PARET.

5. Inte Dan loo, men Serenas val.

6. Han är ju med Sage (söt par), men Nate&SErena dom är det andra bästa paret så het är han men det slutar inte dåligt för honom antar jag :D.

2012-12-17 @ 18:15:12
Postat av: Anonym

Kan inte ni skriva vilka par ni tror är predicted och unpredicted? För i någon spoiler stod det att det kommer vara 2 par som är predicted som end up together. Men tre som är unptedicted, skulle ni kunna skriva vilka ni tror?:D tack!

Svar: De förutspådda tror jag självklart är Chuck och Blair. Efter det senaste avsnittet såg det ju inte så ljust ut för Dan och Serena, därför kanske de kan va ett av de oförutsedda paren.
Detta kanske är helt galet, men att Rufus och Lily hittar tillbaka till varandra?!
Hoppas det här svaret dög! :D /Jouline
Gossip Girl

2012-12-17 @ 18:58:46
Postat av: Rebecka

1. Jag tror Lily, Rufus eller Dorota är GG.

2. Tror han dog den här gången.

3. Hoppas inte det.

4. Hoppas det är så. CHAIR:D

5. Dom skulle passa ihop, det är två av dom jag ogillar mest...(förlåt)

6. Hoppas att Nate blir framgångsfull och får ett ljust liv framför sig.

2012-12-17 @ 19:14:47
Postat av: Ida N

Hur slutar det för Nate?

Jag har ingen aning om vem som är gossip girl :o
Jag brukade ha typ en ''dagbok'' där jag skrev vilka som kunde och vilka som inte kunde vara gossip girl , men har sedan länge tappat bort den ;/
Hoppas det inte är Dorota, hon är en av mina favoriter ;)

Bart borde vara död, men kan man någonsin vara säker när det gäller honom?
Han fejkade ju sin död för att ha köpt olja, vad skulle han göra om folk fick reda på att han är en mördare?

Chuck kommer nog vara i fängelse ett tag, fast jag tror Blair kommer få ut honom på nolltid! <3<3
Annars får dom med mig att göra!

Jag tror att Henry Bass är Chairs framtida barn ;)
Han är för gullig för att vara något annat <3

Om Serena och Dan gifter sig, Vilket jag är osäker kommer hända, är det nog i framtiden. Hon kan väll inte vara så idiotisk att hon har typ 5 sec wedding och baow GIFTER SIG MED DAN?
Fast jag tror faktiskt att Den kommer förvandlas tillbaka till den lilla brooklyn kille han en gång var <3 Isåfall är det helt ok att dom gifter sig I FRAMTIDEN.

Jag hoppas och ber till gud att det blir bra för honom. Han är den av dom som har gjort minst för att förtjäna ett dåligt slut.Han borde få vara lycklig, få tre underbara felfria barn och vara hur framgångsrik som helst fast ändå ha tid för att titta på sina barn spela basket, eller dansa ballet eller ngt ;)

Det var allt för mig ;)
XOXO Ida.

2012-12-17 @ 20:24:10
Postat av: Alice

1. Juliet, Jenny eller Eric?!

2. jag tror att han dog.

3. Nej, det tror jag inte.

4. Kanske

5. hoppas verkligen inte det, ogillar Dan väldigt mycket efter allt han har gjort.

6. Nate är min favorit och jag skulle inte vilja se honom tillsammans med Sage, Juliet eller Jenny. För Serena och Nate är bäst tillsammans tycker jag.

2012-12-17 @ 20:31:38
URL: http://swedenglee.blogg.se
Postat av: Agnes

1. Jag tror att Sage, Lily, Jenny eller Dan
2. hon dog tror jag =) Det var ju från ett tak jättehögt upp typ ,)
3. ush, hoppas verkligen inte han hamnar i fänglse men tror att han kommer få något slags straff.
4. Hoppas , hoppas
5. okej jag har slutat hoppas att serena och nate ska sluta upp ihop eftersom det aldrig kommer hända ;( men kul för dan och serena ifall det händer ....
6. Hoppas han blir framgångsrik och hittar en en bra tjej ;)
Måste fråga detta kanske missa det eller nåt =)
sitter nate fortfarnde i fänglese?i fall han släpptes , varför då?

2012-12-17 @ 21:29:42
URL: http://demilovatoforever.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

1. Jag tror att Sage, Lily, Jenny eller Dan
2. hon dog tror jag =) Det var ju från ett tak jättehögt upp typ ,)
3. ush, hoppas verkligen inte han hamnar i fänglse men tror att han kommer få något slags straff.
4. Hoppas , hoppas
5. okej jag har slutat hoppas att serena och nate ska sluta upp ihop eftersom det aldrig kommer hända ;( men kul för dan och serena ifall det händer ....
6. Hoppas han blir framgångsrik och hittar en en bra tjej ;)
Måste fråga detta kanske missa det eller nåt =)
sitter nate fortfarnde i fänglese?i fall han släpptes , varför då?

2012-12-17 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0