..

Nu har jag sett det. Jag trodde jag skulle gråta floder, men enda gången jag grät var i flashforwarden. Ärligt talat är jag besviken. Gossip Girl var för obvious och nae, jag är besviken helt enkelt.
 
Just nu håller jag på att leta som en galning efter ett avsnitt att lägga upp på bloggen utan vidare framsteg, men håll utkik! 
 
Jag skriver mer ikväll/eftermiddag. Kan ju säga att jag inte sovit något än och börjar skolan om 4 timmar med ett matteprov, yey...
 
 

   Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Okej delen där man sg tillback på tiden med gg var bäst jag satt och grät när jag såg det och komm ihag alla minnen. själva avsnittet var ganska dåligt enligt mig. hade kanske för höga förväntingar eller så. tyckte det var bra attd egifte sig och så men allt gick lite för snabbt och så. Fatta alvarligt talat inte varför dan var gg men han hade ju sina motiv. Tyckte inte dan borde varit gg utan kanske en mer oväntad person eller så. tycker det var feil att en kille var gossip girl . Det heter lixom gossip girl inte gossip boy eller nåt liknade. Tyckte slutet var ganska bra med de nya tonåringarna och så .) ganska nöjd efter allt men inte nöjd med en kille som gossip girl ;)

2012-12-18 @ 18:04:16
URL: http://demilovatoforever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0