Info om serie-finalen!

Många har undrat när jag lägger upp avsnittet på tisdag, om vi lägger upp livelänkar osv. Jag tänkte ta allt sånt och lite annan info i ett inlägg nu. 
 
  • Imorgon kväll kommer Joanna att göra ett inlägg med livelänkar, instruktioner och lite tips på hur man bäst använder dem. 
  • Jouline lägger upp avsnittet här på bloggen, dock ingen tid bestämd än utan det beror på er. Vilken tid vill ni ha den? Det går inte innan kl 4.
 
  • Avsnittet är 2 timmar långt. Det visas mellan 2.00-4.00 svensk tid. 
  • Om jag fattat rätt så kommer det börja med en "Retrospective" (fick en fråga vad det innebar) och det antar jag betyder att det kommer att börja med the flashback.
 
  • Vi har fått önskemål om ett diskussionsinlägg och ett inlägg där jag/vi skrivit vad vi tyckte om finalen, säsongen  och hela serien. Det sistnämnda lovar jag ska komma, men det kanske inte kommer upp direkt på tisdag utan dröjer antagligen några dagar då det tar lite tid. Jag sparar nog det tills det är lov. Jag siktar på att det ska läggas ut 23 december. Angående diskussion hänvisar jag er än så länge till chatten. Där kan alla, vi på bloggen och ni läsare diskutera mycket snabbare och smidigare. Förhoppningsvis kommer jag kolla live och då kan jag vara aktiv i chatten under pauserna. På tisdag kan jag göra ett diskussionsinlägg.
 
 
Så det viktiga är nu att ni säger till fortast möjligt vilken tid ni vill ha avsnittet publicerat här på bloggen på tisdag! Har ni mer frågor eller om det är något som är oklart, tveka inte att fråga. Jag kommer svara direkt nu om jag får frågor ikväll
 
 
 
 
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0