Nu har jag fixat avsnittet! Se 5x10 "New York I Love You xoxo"

 
1.Tryck på "Close Ad and Watch as Free User", tryck ner reklmrutan
2. Tryck på "Start Video now", tryck ner reklamrutan
 
Retrospective:
 
 
1.Tryck på "Close Ad and Watch as Free User", tryck ner reklmrutan
2. Tryck på "Start Video now", tryck ner reklamrutan
 
 
 

 

  

   Kommentarer
Postat av: ZARA

OMG !!!! DAN ÄR GOSSIP GIRL , AV ALLA HAN OMG KAN INTE FATTA DET , MEN GLAD ATT CHUCK & BLAIR GIFTE SIG !
OCH DAN & SERENA OCKSÅ FAKTISKT :D

HOPPAS DET INTE ÄR SLUT

2012-12-18 @ 07:22:18
Postat av: Anonym

wtf, ? gossip girl var ju ba 40 minuter ni sa 2 timmar..

Svar: Hejsan :) Enligt press release (som GG teamet släpper) så stog det 2 h special. Vi, iaf jag (joanna) antog att avsnittet var 2 h. Och GG hade en 2 h sändning, då dem hade massa bonusmaterial (Retrospective) efteråt. Så många fans har missuppfattat att själva avsnittet var 2 h, så ber om ursäkt för förvirrad info, men inte vårat fel :) //Joanna
Gossip Girl

2012-12-18 @ 07:56:56
Postat av: Anonym

Avsnittet var ju bara 40 min, 70 med retrospecitve

Svar: Har svarat på detta redan, och ber om ursäkt igen :) //Joanna
Gossip Girl

2012-12-18 @ 08:07:58
Postat av: ida dagson

finns 'retroperspective' någonstans att se? för det funkar inte att kolla på dom som ni har länkat :(

Svar: Åh, såg att de blivit "removed".. :/ Det är enkelt för mig att bara leta upp två nya och ersätta dem med, men jag hinner inte det just nu. Jag kan eventuellt fixa det imorgon (har svårt att få tillgång till dator då min ska på lagning) annars så visas både Retrospective och 6x10 "New York I Love You, XOXO" på kanal 5 på söndag (lägger upp mer info om det på lördag). :) /Jouline
Gossip Girl

2013-01-08 @ 18:44:06
URL: http://idadagson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0