TÄVLING!

Jag har länge lovat att hålla i en tävling. Nu när Gossip Girl närmar sig slutet, närmar det sig även tyvärr slutet av den här bloggen. 
 
Att välja att ta över den här bloggen (jag tog över den här bloggen för ungefär ett år sen av en tjej som heter Johanna som startade upp den under 2010) är bland det bästa jag gjort. Jag är så stolt över den och så glad för er läsare som valt att läsa den. Ni är underbara!
 
För att ha ett trevligt slut nu har jag bestämt för att ha en tävling där priset kommer att bli säsong 1 DVD-box eller första Gossip Girl boken. 
 
 
 
*det kan även bli någon av de andra säsongerna som blir vinsten
 
För att få chansen att vinna ska du skicka ett mejl till [email protected] där du kan skriva/bifoga något av följande:
 
  • Ett Gossip Girl collage eller bild som du själv gjort
  • Ge bloggen kritik, bra eller sämre saker med den
  • Skriva lite om t.ex din favorit karaktär/scen/avsnitt/säsong
  • skriva hur bloggen betytt/hjälpt dig under dessa år den funnits
  • Göra Gossip Girl fanvideo
  • Eller vad som helst, du bestämmer! Det spelar ingen roll vad du gör! Bara du skickar det i ett mejl så är ditt bidrag med i utlottningen.
Tävlingen avslutas inom en vecka! Har du frågor så är det bara att fråga på. Lycka till!
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0