Vad händer med bloggen nu?

Jag antar att många undrar vad som händer med bloggen nu. Jag börja med att säga att den kommer att finnas kvar. Jag kommer fortsätta att uppdatera den lite smått. Den här veckan kommer den uppdateras som vanligt och efter det kommer jag kanske inte blogga lika mycket, men ska försöka ha den lite aktiv. Jag har bloggar på samma konto så jag kommer fortfarande vara inloggad varje dag, kunna svara på kommentarer osv.
 
Jag antar också att många kommer att sluta besöka bloggen och jag vill passa på att tacka er för det här året tillsammans. Jag säger det ännu en gång, att ta över den här bloggen är bland det bästa jag gjort! Ni läsare är underbara och jag hoppas verkligen ni uppskattar det jag gjort för den och att bloggen, jag och alla fantastiska bloggare som hjälpt till att uppdaterat varit till någon hjälp. Tack, tack, tack!<3
 
 
 

 
 

   Kommentarer
Postat av: GG for life!

Hittade din blogg nyligen, sjukt grym! Tycker verkligen att du ska fortsätta hålla igång den för att hålla GG vid liv. Lägg upp gamla bilder, älskar första säsongerna av serien, och Blairs stil, och Chairs kärlekshistoria. Allt sånt! :)

2012-12-18 @ 20:08:09
Postat av: Anonym

Nu när riktiga GG avslöjats kan väl ni också göra det genom att lägga ut en bild på er? ^.^ skulle va kul att se er haha :)

2012-12-18 @ 20:22:07
Postat av: xoxo

sluta inte blogga.. har föjt denna blogg länge och det skulle vara så trist om även den las ner. Med den här bloggen kan vi dela våra minnen tillsammans. Och nu kanske du kan skriva lite om vad som händer för dem just NU i livet, annars så fortsätt bara. ÄLSKAR att gå in på den här bloggen och se nya inlägg :)

2012-12-18 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0