Svar på kommentar:

Joanna om Perfection has a name:

vill bara säga/tipsa om att igårs avsnitt av GG ( avsnitt 5x16 cross rhodes ) hade säsongens sämsta ratings (antalet tittare) kanske till och med GG sämsta någonsin, kommer inte ihåg vad det stog. anyway tycker det är as kul då det var värsta dair avsnittet för dair lovers och det är det som är så kul. Om du förstår vad jag menar haha?.. :)

Svar: Tack för tipset! Jag läste precis TV-Ratings, jag såg att de var dåliga, men jag hade ingen aning om att det var så dåligt! Men det borde ju stämma bra med tanke på Dair, eller vad säger ni?! ;)
Visst, lite tråkigt att det var så få som tittade på GG, men det kanske får GGwriters att tänka till lite? Hehe, hoppas att det blir ett bättre avsnitt nästa vecka, då jag inte tyckte att det var så bra idag. Om man utgår från CW:s promo verkare det ju bli drama på högnivå!



Haha, lite passande bild?

   Kommentarer
Postat av: Nea

Äntligen kanske dom fattar att ingen vill se Lonely Boy och vår Drottning tsm ;) han kan lika gärna dö i serien! Ingen bryr sig !!!! ;)

2012-02-21 @ 20:26:18
Postat av: Anonym

Fyfan vad rätt!! jag kan säga att jag är en av dem som valde att inte se gårdagens avsnitt och jag har varit riktig gg fan! haha

2012-02-21 @ 21:15:30
Postat av: Hanne

Jag kollade heller inte på de, tänker inte kolla fören jag hör att Penn har slutat i serien eller att de kommer något om Blair och Chuck, så här dåligt har inte gossip girl varit på länge !!



Tänker dock forstsätta följa denna underbara blogg :D

2012-02-22 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0