Svar på kommentar:

Sophia om Frågestund!:
Jag älskar den nya designen, men har en liten invändning. Du skulle kunna få byta färg på texten eftersom den är ganska liten och det är svårt att se vad det står när den är så ljus. TACK :D

Hannah om Frågestund!:
Ja, ta bort låset. Det är så ofta som man vill kopiera all fantastiska bilder du lägger upp :D tack för en underbar blogg förresten! :D

Svar: Vad bra att du gillar den än så länge då! Det är inte jag som gör designen utan en kille som ni hittar HÄR. Har ni något mer önskemål eller så om designen så säg till så för jag vidare det! Och en bättre savr till din invänding, han har nu fixat texten så att den blivit svart, vilket var meningen men att deisgnen inte är helt klar ännu.

Det så kallade låset satt på bloggen när jag tog över den, men jag ska försöka få bort det. Jag säger till när det är borta. Jag har ju faktiskt tagit de mesta bilderna på internet, så de är ju inte mina så ni har väl rätt att ta dem från min blogg tycker jag faktiskt :)

Det är inte bara designen som görs om, jag håller också på att fixa "ett bredare sortiment" på bloggen. Jag vill att man ska kunna läsa den utan att behöva vara ett Chair-fan. Men Chairs, jag kommer fortfarande att uppdatera lika mycket om dem som jag gjort innan! Kategori listan är lite ändrat som kanske sett, en del kategorier är omdöpta, en del bortagna och en del kommer att läggas till. Har ni några frågor, var inte rädd att ställa dem!

Kan ju säga det också, men dator är lite konstig just nu så jag kan inte använda den, men jag kommer att uppdatera så mycket som möjligt endå, kanske en del tidinställda inägg.


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0