Svar på kommentar:

Rebecca om Mitt absoluta favorit par är ju självklart Chuck och Blair, men jag tycker också att Nate och Serena passar jättebra ihop. Så här är tiller Narena fans::
Grymt bra blogg!!!!!!!! 
Vart får du alla vackra bilder ifrån?

Emma om Mitt absoluta favorit par är ju självklart Chuck och Blair, men jag tycker också att Nate och Serena passar jättebra ihop. Så här är tiller Narena fans::
Jag bara älskar denna bloggen! man blir så glad när man går in och ser nya saker varje dag. SJUKT bra jobbat :) hoppas du fortsätter såhär! :)


Svar: Tack så mycket! Säger det igen, alltid lika kul att få kommenterar som dom här :)
Rebecca, jag följer många olika tumblr-bloggar som handlar om Gossip Girl och särskilt Chair. Ibland gör jag dem själv och ibland snor jag från google och bloggarna från USA som jag följer :)








   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0