Svar på kommentar: Tips från Johanna!

Johanna om true love can be...:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLAFCB6AD85A70FCDB&feature=mh_lolz har gjort en lista med klipp på chuck och blair :) du får gärna publicera den och be folk ge tips på klipp som borde vara med.

Kommentera vad ni tycker! :)


Anonym om true love can be...:
vet du om ed och jessica är tillsammans igen för att jag läste att dom är det 

http://www.posh24.com/hot_news/jessica_szhor_ed_westwick_are_back_together

Svar: Jag vet ingenting säkert. Men enligt ryktet och bilder som spridits på nätet så är de tillsammans igen. :)

Jag får ganska ofta en kommentar om hur bra bloggen blivit den senaste tiden och det är verkligen jätteroligt att få sånna kommentarer! Och andra kommentarer också såklart! Statistiken har nästan fördubblats sen jag började att blogga här och det är verkligen jättekul! Men något som skulle kunna göra det här ännu bättre är att ni ska kommentera mera! Kom igen! :D Det är så kul att få en kommentar, vilken som helst!

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0