Frågor+svar 1

Jag har fått in några frågor än så länge. Tänkte att jag kunde svara på några i taget så kommer det att komma lite svar då och då under veckan. Men det går fortfarande jättebra att ställa frågor, så fråga på nu!

Anonym om Frågestund:

1. Hur gammal och vart bor du?
2. förutom Gossip Girl vad gillar du för serie då?
3. Vad tror du kommer att hända i GG mellan chuck och Blair?
4. Hur kommer det sig att du började kolla på GG?
5. varför tycker du att chuck är finast?


Svar: 1. Jag är 15, men jag fyller 16 I höst. Var jag bor svarar jag inte på. ;)
2. Jag tycker om Pretty little liars också. Min kompis har övertalat mig att titta på Vampire diaries, så någon ska jag väl börja titta på de också.
3. Jag tror inte att Blair kommer att gifta sig med Louis. I alla säsonger har Chuck och Blair kämpat för varandra vått och torrt, det har gått både upp och ner, men någon gång måste ju detta ge ett resultat. Så att jag tror att någon gång kommer Blair att få sin Fairytale, med Chuck :)
4. Några av mina kompisar tittade på det och sa att det var bra. Jag hade aldrig följt en serie på TV innan, men sen fick min moster och några vänner mig att börja kolla. (Ångrar det inte för en sekund.)
5. Chuck är finast. Hmm. Egentligen är nog inte Chuck personligen min favorit. Chuck och Blair tillsammans är det som jag tycker om. Visst jag tycker om honom, jag tycker att han har blivit den minst egoistiska och allt han bryr sig om är att Blair ska ha det bra och det tycker jag är sååå gulligt.

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0