OCH VINNAREN ÄR...

Minst två saker som du tycker är bra med den här bloggen, t.ex uppdateringen, att jag lägger ut mycket GIF filer eller något sådant.
Det jag tycker är så bra med din blogg är väldigt mycket! Jag skulle ju aldrig gå in flera gånger per dag annars. Jag är helt besatt av Chuck och Blair, det är helt klart mitt favorit par. Jag vet inte hur länge jag har läst den här bloggen. Men jag har bara blivit possitivt överraskad när du tog över den. Din uppdatering är jätte bra verkligen, alltid något nytt när man går in på bloggen. Jag rent ut sagt älskar när du lägger ut de rörliga GIF bilderna, dina citat från olika avsnitt tycker jag också mycket om och så fort det kommer upp någon ny bild till episode eller något så lägger du upp dem!



-Minst en sak som jag gör dåligt med bloggen, t.ex för mycket/lite uppdatering, tråkiga inlägg eller något sådant.
- Det finns så mycket possitivt med din blogg, så för mig tog det 10 minuter tills jag kom på något över huvudtaget. Efter de 10 minuterna kom jag ändå inte på något rimligt som jag tycker är lite si och så med bloggen. Så bloggen är helt perfekt i mina ögon!


-Minst två saker som jag kan göra bättre med bloggen, t.ex uppdatera mer eller mindre, ha mer tävlingar, lägga ut mer Chuck och Blair bilder eller att skriva mer om de andra Gossip Girl-stjärnorna.
- Det här var då lite lättare att svara på. Jag tycker att du ska ha lite mer tävlingar. Jag brukar oftast inte vinna, hela jag är väl ett otursnummer om man säger så. SOm den här tävlingen nu vill man ju bara så gärna vinna, en Gossip Girl bok!!! det skulle betyda allt att vinna den.. Om jag skulle hitta på något mer så skulle det kunna vara att du kunde lägga in lite mer om deras privatliv också. Jag vet att du har lagt ut bilder på deras pojkvänner/flickvänner osv. Sånt är jätte kul! Men kanske hur/vart de bor, ja lite sånt.
Jag hoppas att du tycker mina svar är tillräckliga. Som sagt det är min favorit blogg och jag vill bara säga att du gör ett jätte bra jobb!
Kram Sara Ler
Grattis Sara! Jag har skickat ett mejl till dig :)

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0