Frågestund!

Jag startar en liten frågestund nu. Ni kan fråga vad som helst om Gossip Girl eller om oss bloggare och jag/vi ska svara så gott som möjligt! :)  Passa på att fråga nu!
 
Ni kan kommentera vilket inlägg som helst eller skicka ett mejl till [email protected]
Jag avslutar frågestunden troligtvis på söndag.  
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: malin

Jag har en fråga. Kommer ni ha några fler tävlingar? Ni hade ju det förut och jag saknar det. Det var ju ganska länge sen nu. Kram till er alla som bloggar här.

Svar: Vi har knappast fått några frågor (det här är nog bara tredje) så svarar här direkt istället, vi kommer troligtvis att ha en tävling till. Kan tänka mig någon när säsong 6 dragit igång att det blir en tävling där precis blir en Gossip Girl DVD-box. :) Kram till dig! -Jouline
Gossip Girl

2012-07-20 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0