Visste ni att..?

Jag har inte tid att göra något avancerat inlägg då jag ska åka iväg när som helst, men jag tänkte ändå att jag skulle visa er det här.
 
När man spelar in TV-serier och filmer så är ju allt man ser inte äkta. Här är ett bra exempel på det. I säsong 2 när Serena försöker få sin pappas uppmärksamhet gör hon galna saker, en av dem är att under en polomatch för hon uppdraget att släppa första bollen, men istället rider hon iväg på en av hästarna. Men det är inte Blake Lively som är Serena då, utan en annan tjej som ni ser på bilden nedan.
 
--
 

   Kommentarer
Postat av: xoxo

Inte för att vara petnoga - men är det inte första avsnittet i säsong 3 som Serena rider iväg ? Och så träffar hon Carter Baizen ?

/xoxo Gossipgirl fanet number 1!

(obs - svara gärna i ett inlägg om jag hade rätt eller inte )

Svar: Hej! Ledsen för sent svar, men jag har inte varit hemma och bättre sent än aldrig. Ja, självklart är det i säsong 3..som sagt, inlägget gjordes i all hast utan att dubbel kollas innan jag publicerade..måste nog börja bli lite nogrannare, haha. But, everyone makes mistakes! ;) -Jouline
Gossip Girl

2012-08-02 @ 22:34:59
Postat av: sara

superbra resume!

Svar: Tack så himla mycket! :) -Jouline
Gossip Girl

2012-08-08 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0