Latest from Ausiello

Jag skrev ett inlägg för ett tag sen om mina teorier och spoilers om ett Chair bröllop.... Well nu har det kommit ut en ny spoiler om bröllopet från Ausiello, och det verkar inte se så bra ut för ett Chair bröllop längre :/
 
Question: Can you say whether your wedding blind item involves two main characters? — Melissa
Ausiello: One is a main character, the other is main-ish.
 
Då både Chuck and Blair är 2 utav alla huvudkaraktärerna i serien så ser det inte bra ut... Dock så kan det fortfarande vara dem, men just den där spolern drar nog ner lite på chansen att det är Chair.
 

   Kommentarer
Postat av: Gulnas

Nej, är det verkligen sant?
Jag har hört att dom kommer bara vara tillsammans
inget mer....
Hoppas verkligen att dom gifter sig annars blir
det ingen rolig avslutning :/

Svar: Som Joanna skrev, det finns ju fortfarande en liten chans att det är Chair och som en true Chair shipper kommer iaf inte jag att ge upp hoppet och sluta hoppas! :D
Gossip Girl

2012-07-28 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0