Vad vill ni se/läsa om på bloggen?

Just nu är det helt dött i Gossip Girl världen och det finns knappast något att blogga om. Därför ber jag er läsare att kommentera (eller mejla om du hellre vill det) vad ni vill ska finnas i inläggen nu för tiden. Det skulle vara så tacksamt och om ni kommer med era förslag så kommer ni att uppskatta bloggen mera, jag lovar! :)
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Gulnas

Jag vill fråga en sak.... Jag vill se säsong 5
men jag hittar ingen sida jag kan kolla på! Ock den sidan
ni har funkar inte för mig. Så snälla, hjälp hitta en bra
sida :)

Jag tycker att ni ska blogga lite om vilka säsong ni
tycker är bäst hittills kanske?
Jag vill gärna att ni fortsätter blogga för att er blogg
är jätte bra :)

Svar: Hej! Vilken av länkarna är det du försökt använda? Jag rekomenderar dig att använda "Se alla GG säsonger här (ej svensk text) jag lovar dig att den sidan fungerar! Om det är den du försökt använda utan några resultat, kommentera igen så ska jag förklara hur man gör! Tack så mycket för alla positiva ord om bloggen! Just nu behövs de verkligen för den här tiden av året går det väldigt trögt med bloggningen! Absolut, det skulle vi nog kunna fixa! :) Tack för din kommentar! -Jouline
Gossip Girl

2012-07-25 @ 14:27:19
Postat av: Gulnas

Ja det är exakt den länken jag har testat :)
Det står ladda ner, sen gör jag det men det funkar
fortfarande inte :/

Svar: oj, du ska absolut inte behöva ladda ner något! Om du t.ex vill vill 5x24 "The return of the ring" så trycker du på den överskriften. Sen kommer det att komma ungefär "video 1", "video 2", "video 3". Om du väljer att kolla på någon som heter "Putlocker" eller "Sockshare" trycker du först på "Close ad and watch as free user". Sen trycker du ner de evetuella reklamrutan. Sen trycker du på "Start video now" och trycker ner en reklam ruta som förväntas att komma och det ska gå och kolla! :) Om du inte får det att fungera eller om du undrar något mer är det bara att höra av dig! -Jouline
Gossip Girl

2012-07-25 @ 15:34:11
Postat av: Molly

Det skulle vara kul om ni gjorde som en "recension" på säsongerna, var och en för sig då. Att ni skriva typ, favoritavsnitt, favoritkaraktär, sämst i säsongen, favoritscen och sånt! :)

Svar: Hej Molly! Fick önskemål på något liknade av en annan tjej också, så då är det väl det jag ska försöka fixa till då! Jag är tyvärr ganska bra att säga att jag lovar att jag ska göra något och sen glömmer jag bort det..men det här får jag inte glömma bort utan ska göra det! :) -Jouline
Gossip Girl

2012-07-26 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0