Bloggare sökes!

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag toppen, gått ut grundskolan och allt sånt det det känns super! Men bara för att det är över betyder inte att jag suttit vid min älskade dator, utan jag har fullt upp med sommarjobb och träffa kompisar. Jag kommer inte att överge bloggen, men jag kommer inte heller att uppdatera dagligen. Någon gång ibland kommer jag att slänga in ett litet inlägg.

Så därför så tänkte jag om det är nån av er läsare som skulle vilja ha ett sommarjobb? Ni kan få sommarblogga för den här bloggen! Ni behöver inte veta hur blogg.se fungerar eller så utan det berättar jag och ni får prova er fram. Ni behöver inte heller veta några källor, utan det räcker att ni lägger ut bilder eller så. Gör precis vad ni vill som har med Gossip Girl att göra! Det skulle vara så kul om någon skulle vilja göra det. Kommentera eller skicka ett mejl till [email protected] 

 

 


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0