svar på kommentar:

Ella Om: I love you
IP:________                                           
Hej är du den Jouline som skrev i pprettylittleliars bloggen att du och Michelle hade/skulle starta en pll blogg? i sånt fall vad heter den?? :D är jätte spänd och glad över att ni ska starta en ppl blogg. Då ni verkar väldigt trevliga och jag vet att Michelle är duktig, då hon gästbloggade där var hon i alla fall grym. kram
Återkalla publicering Ta bort
 
 
 
1 minut sedan
 

Jaa,det är jag! Det stämmer, det har vi. Vi håller just nu på med att fixa en design och header m.m för att bloggen ska bli läsbar. Den heter http://pprettylittleliiars.blogg.se/ kom ihåg, den är inte klar än hehe! :) Tack så himla mycket!! :D

 


   Kommentarer
Postat av: Ella

Aha jag trodde inte att kommentaren hade "kommit fram" därför skickade jag en till.. haha sorry. Åh vad spännande de ska bli med eran nya blogg!! Om ni har plats för en till skribent .. så är jag väldigt intresserad.

Svar: Ta detta på mejlen istället. Min privata mejl är [email protected] :)
Gossip Girl

2012-06-26 @ 17:00:51
Postat av: Ella

inget svar?! *sad face* hehe..

Svar: Oj, förlåt! Hade helt glömt bort det.. men ta det på min privata mejl, tack! :) [email protected]
Gossip Girl

2012-06-27 @ 22:25:21
Postat av: Ella

lugnt, okej då gör jag väl de! :)

2012-06-29 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0