svar på kommentar:-UPPDATERAD

clara :)Om: What doesn't kill you makes you stronger
 
varför härmar ni ggossipgirlsweden för? en fråga bara...:)
 
svar: Hej! Jag vill aldrig på något vis verka otrevlig mot mina läsare eller så, absolut inte. Men min första fråga på det där är, hur då menar du? Hur kan jag/vi härma en blogg som inte uppdateras(sommaruppehåll I think) och som dessutom startades efter den här bloggen? Jag avskyr sådana här diskussioner som förnedrar båda parter..det här är en av flera andra Gossip Girl fan-bloggar och informationen är den lik. :)
-Kan ju också tilläga att vår layout på inlägg och hur vi "arbetar" på bloggen ens inte är lika. Dem har xoxo-loggor och vi också. Men det är ju för att det är en Gossip Girl-blogg! Dessutom, när jag tog över den här bloggen så tänkte vi ingå ett sammarbete tillsammans, typ ha tävlingar t.ex. Don't worry about us, we're on a good place. ;)
 
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0