Svar på kommentar

Fråga:  Hej verligen älskar din blogg!
Men jag har en fråga. Jag vet att Leighton gjort en film som heter the oranges med bla. Hugh Laurie (House) men det verkar vara jätte konstigt för det står att den haft premiär i toronto 2011 men den finns ingenstans att hitta :P vore tacksam om du visste något :)

Svar: Det stämmer att Leighton har gjort en film som heter The organes med Hugh Laurie och Adam Brody. Jag har kollat runt lite och det verkar faktiskt som att filmen inte har haft premiär i USA. Den har bara haft premiär i Canada. Om den inte kommer ut överhuvudtaget i USA eller om den kommer ut senare vet jag inte.
Jag själv skulle vilja se den och har kollat runt efter den på internet men hittar den inte alls. Men om jag skulle göra det så lägger jag självklart upp torrenten/sidan här på bloggen! :)


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0