Svar på frågestuden:

Jennie om Yeeeeaaah!!:
Vem är eran favorit karaktär och varför? (roligt om alla bloggare svarar så man får lite olika åsikter).


Svar:Joanna: Hej! Min favorit karaktär är Chuck. Jag älskar Chuck för han är för det första snygg hehe, sen är han rolig, sen gillar jag det att han nästan alltid haft den här fasaden att 'Hej, jag mår toppen och allt är bra i mitt liv', även fast han är en liite känslig kille inombords, speciellt med sin familj och dem han älskar. Sen tycker jag Chuck bara är perfekt liksom, han går knappt att beskriva. Men det finns säkert 20 saker till jag skulle kunna nämna...

Jouline: Min favorit karaktär är Blair Cornelia Waldorf. Jag tycker att Blair är den mest underhållande och roande karaktätern (dock har hon tyvärr blivit tråkigare och är tråkigare när hon är med Dan). Jag älskar hennes citat, hennes personlighet, hennes stil och hennes förhållande till Chuck. Så ja, Blair är helt enkelt min favorit!

Malin: Jouline: Malins Internet fungerar inte så hon kanske svarar på hennes frågor senare.

Narin: Min favorit karaktär är och kommer alltid vara Chuck. Han är ju bara alldeles för perfekt. När han är tillsammans med Blair finns det inte en mer perfekt pojkvän än han. Om man jämför första säsongen med nu är det ganska otroligt hur han har blivit så mogen. OCH man ska aldrig glömma att han är så himla snygg och jag älskar att när han går ser det ut som att han går på en catwalk.

Azra: Jouline: Azra har visst missat på stycken frågor..haha, hon fyller i dem så fort hon kan :)
Onej vad konstigt det blir nu. Hade skrivit värsta boken om min favortkaraktär haha... Svaren har väll kommit bort eller något? Men, men, får skriva igen! :)
Min favoritkaraktär är Chuck Bass. Älskar honom. Hela honom!! Så snygg, gullig och underhållande. Hans personlighet är så underbar. Från att vara den där lilla tonåringen som kör med människor och sånt så har han mognat och blivit så fin. Sjukt snygg haha. Älskar hans charmiga glugg och röst!!




Jennie om Yeeeeaaah!!:
Hej igen! Fick inte med hela kommentaren förut, ville bara säga att det här VÄÄÄRLDENS BÄSTA GG-BLOGG!!!!!! TACK NI BLOGGARE, NI ÄÄÄR BÄST<3 Förresten vet ni om Ed och Jessica fortfarande dejtar? Eller om nån av de andra från GG dejtar nån??


Svar: Joanna: Haha hej igen! Tack så mycket! Ed och Jessica gjorde slut vintern 2010, men februari 2012 gick det rykten om att dem var tillsammans igen. Dock finns det bilder på Jessica som kysser en kille på en basket match i New York i mitten av februari med en annan kille. Leighton Meester är tillsammans med sin gamla pojkvän från 2007 igen, skådespelaren Aaron Himelstein. Penn Badgley dejtar/dejtade (dem gjorde slut i februari men sågs tillsammans igen på Coachella festivalen april 2012) skådespelaren Zoe Kravitz. Chace är just nu singel. Blake Lively är tillsammans med skådespelaren och kollegan Ryan Reynolds.




Johanna om Yeeeeaaah!!:

Vilka avsnitt (från alla säsonger) tycker ni har varit allra bäst? Vilken av killarna skulle ni helst vilja dejta? =)

Svar: Joanna: Mitt favorit avsnitt är och kommer alltid vara 1x07, för det var då Chair "skapades", utan det avsnittet skulle ju inte Chair finnas. Jag skulle lätt valt Ed Westwick om jag skulle få välja vem jag vill dejta. :)

Jouline: Mitt favorit avsnitt är 4x2 Double identity. Det är en en speciell scen som jag är så svag för där..nämligen "trainstation scenen". Där är en sådan där scen som jag kan se igen,igen och igen utan att tröttna. Själva bakrundshandligen, miljön, kläderna, jaa allt gör det så himla bra och konverstationen är ju helt otrolig, den har man slösat många tårar på vill jag lova! Och sen tycker jag 4x22 The Wrong Goodbye är väldigt bra också, jag blir så himla lycklig när Chuck och Blair är på den där judiska festen osv... ;)
Snyggast i Gossip Girl enligt mig är ju Nate!! Han är såååå himla snygg! Så mitt svar är ett solklart, Nathaniel Archibald^^. Han är så söt, snygg, trevlig och liksom helt allmänt söt haha, så ja, det är väl mitt lilla svar.

Malin:

Narin:
Favorit avsnitt är svårt, det finns så många men jag måste nog säga 3x12 när Chuck och Blair är i sjukhuset helt fantastisk scen och så håller jag med Jouline om 4x22 älskar den scenen också. Utan att ens tänka skulle jag valt Ed Westwick. Han behöver ingen förklaring, han skulle jag absolut vilja dejta.

Azra: 4x22 är mitt favoritavsnitt. Inte för att Blair väljer Louis, absolut inte, utan för att det finns så fina Chair moments där. När Chuck säger dedär ''I will always love you'' och när dom dansar. Man vill gråta av känslor haha. Älskar verkligen dom två tillsammans. Snyggaste paret!
Som svar på den andra frågan så säger jag solklart Ed Westwick. En av världens snyggaste killar, så charmig med sin lilla glugg och fina brittiska accent hihi.





anna Yeeeeaaah!!:
Hej!
Jag tycker att säsong 1 av Gossip Girl var absolut bäst och att säsong 3 var sämst!

Vilka säsonger tycker ni var bäst respektive sämst? Med motivering! :) 


Joanna: Min favorit säsong är säsong 1. Jag tycker att det nästan alltid är säsong 1 som är den bästa i serier. Varför jag tycker säsong 1 var bäst, är för att det var mycket såhär Blair and her minions drama, älskade dramat mellan Serena och Georgina i slutet osv. Mycket High School drama som Jouline sa. Sämsta säsongen för mig är säsong 5. Tycker det gått utför för säsongerna, hoppas verkligen säsong 6 blir bättre. Varför jag inte gillade säsong 5 var dels Dair, men det var inte den största orsaken. Även fast jag hatar Dair, så är det mer att Serena och Blair splittrades när Dair hände, och det är det som fått mig att avsky Dair annu mer.

Jouline: Hej Anna! Jag tycker att säsong 5 har varit sämst då jag avskyr Dair.. Blair är min favorit karaktär, men hon blir så himla tråkig när hon är med Dan! Och inte nog med det så avskyr jag dessutom Dan haha. Säsong 5 har gått lite om upp ner tycker jag, en stunden är avsnittet av väldigt låg klass, typ mitten av säsongen och andra stunden är det jättebra som de senaste avsnitten t.ex. Jag har svårt för att bestämma en favorit säsong..jag tycker att alla liksom är lika bra. Jag gillar säsong 1 för där är det väldigt mycket Blair-scheming och High School drama och det tycker jag är väldigt roligt. Säsong 2 är väl ganska neutral för min del, säsong 3 tycker jag om för då går Serenate till uppfyllelse! Jag önskar verkligen att det kunde bli de två igen och dessutom var det mycket Chair i den säsongen så därför gillar jag den också. Säsong 4 händer det ganska mycket i och jag gillar den bara, när det utspelar sig lite i Paris osv så blir det lite nytt och annorlunda miljöer så det är ju lite spännande. Så alla säsonger är helt enkelt mina favoriter. :)

Malin:

Narin:
Jag älskar ALLA säsonger. Förutom säsong 5 för jag känner att serien har förlorat lite av sin GG-touch men säsong 3 och 4 (jag kan inte välja!) är de bästa. Mest för att det var mycket med Chair men också för att det fanns mycket som var på gång. Säsong 5 är OK, dels för att man saknar lite av den gamla Blair då hon alltid hade något rolig på gång. 

Azra: Jag är såå dålig på sånthär. Jag tyckre om den första säsongen mycket. Men jag tror att säsong 3 var bäst, då var Chuck och Blair ett lyckligt och fint par. Älskar dom två tillsammans. Ja, säsong 3 var nog bäst, all highschool fanns kvar och så var alla så fina just där! Den jag tycker är sämst är säsong 5, i början var den bra. Men det känns som att manusförfattarna har tappat ''glöden'' och inte har kvar det riktiga Gossip Girl längre, som det var förut. Hoppas verkligen säsongsfinalen blir bra!!! Och att säsong 6 har mycket bättre att ge!





lollo om Yeeeeaaah!!:

Hej! Skulle inte ni kunna lägga ut en bild på er och berätta hur gamla ni är? (: Är Ed från Storbritannien? Er blogg är suverän och ni är asgrymma! xoxo 


Joanna: Hej! Tack så mycket! Har inte några bilder på mig på datorn, har dock säkert 1000 på mobilen, som skulle ta alldeles för lång tid att ladda över, ska försöka göra det så snabbt som möjligt... Jag 14 år, fyller 15 om en månad :)

Jouline: Hej Lollo! Tack så himla mycket, så roligt att höra det!:) Ja, Ed är från Storbritannien och han pratar faktiskt med brittisk accent (han använder den ju inte i Gossip Girl, som ni förstår). Ja, det skulle vi nog kunna fixa!

Och jag fyller 16 år i höst.

Malin:


Narin:
Hej! Vad kul att ni gillar bloggen! Jag är 14 år men ska fylla 15 i juni. Kan tyvärr inte lägga upp en bild, har inga som jag vill lägga upp.


Azra:

Jag är en tjej på 14 vårar. Hahah skoja. Nej men jag är 14 fast jag fyller 15 i höst. Och här är en relativt ny bild på mig haha! :)





Mary om Ny länk till 5x24 The return of the ring-season finale:


 

Skulle inte du som driver bloggen kunna göra en stor sammanfattning och vad du tyckte om avsnittet? Det uppskattas av ALLa kan jag säga!! :)

Svar: JoulineHej Mary! Ja, visste skulle någon av oss kunna göra det! =) Joanna, det är känns som din grej, haha! Men, jag lovar, det ska jag eller någon av de andra bloggarna göra under den här veckan :)


Ny länk till 5x24 The return of the ring-season finale:




Anonym om

Hur sparar man dom där rörliga bilderna och lägger ut på sin blogg ?? dom från tumblr :)

Svar: Jouline: Hej! Jag vet inte om kopieringsskyddat fortfarande finns på bloggen (tror att det är borttaget). Om det inte att går att kopiera som vanligt, tryck på bilden du vill ha så får du upp den i en ensam flik och då ska det gå att kopiera eller spara bland bilderna på datorn. Alt 1: Höger klicka på bilden, håll in Ctrl C så kopierar du den och markera sedan där du vill ha den och tryck Ctrl V. Alt 2: Högerklicka på bilden tills det kommer upp en ruta, tryck på kopiera och sen markerar du där du vill ha den, högerklickar, trycker på klistra in. Alt: När rutan kommer upp, välj spara bland bilder istället, men spara i formatet .gif       Hoppas du förstod, annars, hör bara av dig igen :)






Vm om 5x24 The return of the ring- season finale:
Avsnittet var riktigt bra.
Jag är såå trött på Serena, hon kan inte hantera att inte va i rampljuset..
Det perfekta hade dock varit om Chuck gav Blair en kyss i slutet, men antar att det hade varit för perfekt kanske (inte för mig dock;P).
Hoppas verkligen Blair och Chuck blir tillsammans, hon var så gullig när hon sa de sista till honom.
Störigt att när vi får se fortsättningen, är sommaren över -_-

Svar: Jouline- Hej! Jag vet att den här kommentaren kanske inte hör till frågestunden precis, men jag var bara tvungen att säga att jag verkligen håller med dig, haha. Med detta mystiska, konstiga, gulliga, braiga avslutning får vi helt enkelt vänta antingen tills septemer eller till januari (avgörs i USA idag). :)


Just jaa, jag kan ju passa på att säga att Azra håller på med en ny bloggdesign som nog är klart inom en snar framtid! :) Ni andra som kommenterat de senaste dagarna,  tack så himla mycket! Såå roligt att logga in på bloggen och så får man se massor kommentarer! Läsare, ni är bäst <3

xoxoMalinxoxoNarin
och Azra.

   Kommentarer
Postat av: Pretty Little Liars blogg

Jag har alltid 30-65 läsare per dag, oftast runt 50-60! :)

2012-05-17 @ 10:38:17
URL: http://liarssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0