Tips från Malin

Malin om Give me my life back=save Chuck and Blair:
Hej måste bara tipsa om en chair video som jag såg idag, den var en av de bästa jag sett och jag har sett en del ;) här är länken :D http://www.youtube.com/watch?v=WoMF_djgVP4&feature=g-vrec 

Svar! Hej Malin! Istället för att svara i en svar på kommentar postar jag det här direkt i "Chair". Tack så hemskt mycket för tipset! Alltid roligt när man får lite tips från läsare :) Jag såg videon precis. Jag tyckte att den var bra för alla vikitiga och underbara Chair-moments var med! Men tyckte att den var lite tråkig också för den var lite seg på något sätt x) Men ännu en gång, tack för tipset, uppskattas verkligen!



Här har ni videon:

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0