SPOILER

I det sista/något bland de sista avsnitten kommer ett plan att krascha!!
Fler än en av våra älskade karaktärer kommer vara ombord på planet, men det är inte det värsta, någon avhuvudkaraktärerna kommer att DÖ.O-M-G. Chuck? Dan? Serena? Blair? Nate?
 
När jag tittar på det avsnittet kommer det vara jag som dör. Nu kommer jag att låta jättefånig, men det är som att man känner karaktärerna i serien på något sätt, eftersom det ändå varit/är 6 säsonger. Man har fått uppleva mycket med allihopa. Därför kommer jag tycka det är så hemskt när man får reda på vem som dör.
Förstår ni hur jag menar & tänker?
 
 
 
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Manal

hej vill du köpa billig och snygg design ?

Svar: Hej! Tyvärr, jag köper inte designer utan beställer bara gratis. :)
Gossip Girl

2012-11-09 @ 19:10:07
URL: http://justhewayim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0