11 timmar och 33 minuter kvar!

Nu sitter jag här och skriver inlägget jag väntat på i flera månader att få skriva. Imorgon (tisdag kl 2.00) är premiären av finalsäsongen av Gossip Girl! I'm so excited! 
 
Jag kommer att lägga upp avsnittet här på bloggen någon gång mellan 5.30-6.30, är det någon som vill ha avsnittet upplagt innan kl.6.00, säg till så ser jag till att ha fixat det tills dess.
 

Vill ni se promos och sneak peeks till avsnittet så hittar ni dem i menyn, under kategorin "Promos och Sneak Peeks".
 
 

   Kommentarer
Postat av: Ida N

Heej,
jag skulle ÄLSKA om du kan lägga upp avsnitten innen 6 för då hinner jag titta innan skolan :DDD

Svar: Visst, då fixar jag det! Jag lägger upp avsnittet mellan 5.30-6.00 :)
Gossip Girl

2012-10-08 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0