6x02 'High Infidelity'

Jag hittar ingen Putlocker just nu, men jag tror att tredje videon i den här länken ska fungera skapligt.
 
http://www.crack-tvshows.info/2012/10/gossip-girl-season-6-episode-2-high.html
 
 

   Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Dom här länkarna som du har här på vänstersidan av bloggen, funkar det bra att kolla på säsong 5 där? Jag är nämligen inte så taggad på att ladda ner eftersom det är ifrån en engelsk sida. Vet du någon annan bra hemsida där man kan kolla online? Isåfall kan du kanske mejla mig dom, eller mejla o berätta vad som händer i säsong 5. Känner mig nämligen ganska lost när första avsnittet i säsong 6 kom ut:)

Svar: Ja, du kan se alla säsonger via länkarna i menyn utan att ladda ner och helt gratis. Ja. du borde nog se de tidigare säsongerna om du ska förstå säsong 6. :) /Jouline
Gossip Girl

2012-10-16 @ 07:17:58
Postat av: Ida (igen)

Hej igen! Jag trycker på länken där det står 'Se alla GG säsonger här' men jag fattar inte hur man kollar för att inte ladda ner -.- Kan du förklara?:)

Svar: Hej! Visst kan jag försöka att förklara det. Den länken du tryckt på leder dig till en sida som heter Cucirca. Länken kommer direkt till Gossip Girl's sida.1. Scrolla ner till det avsnittet du vill se och tryck på det.
2. Då kommer du till det avsmittets sida, där finns tre flikar, video 1-3. Välj den upspelare du vill använda. Mina tips är VK eller Putlocker. Väljer du VK är det bara att trycka på play, använder du Putlocker går det till så här: Tryck på "Close ad and watch as free user", tryck ner reklamruta, tryck på "Start video now", tryck ner reklamruta. Hoppas du förstod! Om det är något är det bara att höra av dig igen! /Jouline
Gossip Girl

2012-10-16 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0