Sneak peak Chair och Serena

STOR CHAIR SPOILER SÅ OM NI INTE VILL VETA KOLLA EJ! LÄS EJ TITELN TILL VIDEON
 
TILL ER CHAIR SHIPPERS SOM KOLLAR SÄGER JAG BARA O-M-G YES!!! dålig kvalite men det kanske kommer ut bättre sen. 
 
 
 
 
 
LÄS INTE VIDARE OM DU VILL BLI SPOILAD. OM DU KOLLAT PÅ VIDEON KAN DU SÅKLART LÄSA.
 
Många amerikanska/engelska harcore Dair fans har nu sagt att dem ska bojkotta säsong 6 bara för att Chair nu har sex i första avsnittet. Själv tycker jag det är löjligt. Om man bara förljer en serie för att man gillar ett par där ska man inte kolla på den serien, då kollar man inte på den av rätt anledningar..... Men dem verkar ju typ som 3 år när dem bara sitter och klagar på internet hur allt suger. Jag som är hardcore Chair shipper klagade inte i avsnitt 18 då Dair hade sex, för för mig handlar inte serien om att gilla par. Att jag älskar CHair är bara en bonus för mig :)
 

   Kommentarer
Postat av: Ida N

Do. That. Again. <3<3<3<3<3<3

Svar: Åhhh hahah vet! Äntligen Chair! <3<3<3 //Joanna
Gossip Girl

2012-09-08 @ 12:08:38
Postat av: xoxo

OMG!! LOVE CHAIR!


Men hur har spoilern kommit ut ? Och hur vet vi att den är för säsong 6 episod 1 ?

2012-09-08 @ 18:43:53
Postat av: moa

MEN OMG!
Chair <3

2012-09-08 @ 22:03:35
URL: http://moathemoses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0